בן ציון נורדמן: "חדרה היא עיר מבטיחה ומצוינת לציבור החרדי"

אבי יעקב No Comments on בן ציון נורדמן: "חדרה היא עיר מבטיחה ומצוינת לציבור החרדי"

בן ציון נורדמן יו"ר מועצת העיר חדרה לגדסי ופרידמן בקול חי: "חדרה היא עיר מחוז גדולה. יש לנו שכונה חרדית גדולה, לא כולם חרדים אבל יש תלמודי תורה, ישיבה, בית יעקב. מעבר לכביש יש קהילה ספרדית ישיבתית. ובשכונה חדשה הקמנו בשנים האחרונות כולל מבוקש"

צילום: איציק בלניצקי

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צילום: איציק בלניצקי

בן ציון נורדמן יו"ר מועצת העיריית חדרה: "חדרה היא עיר מחוז גדולה, בשטח השיפוט שלה היא יותר גדולה מתל אביב. יש מעל מאה אלף תושבים, אנחנו יותר גדולים מרעננה כפר סבא"

"המרחקים השתנו דרמטית והמרחק אפילו מירושלים לא נורא: תוכלו להגיע לירושלים לפעמים בנסיעה של פחות משעה ואפילו חמישים דקות. לבני ברק המרחק קצר בהרבה" הדגיש נורדמן.

"יש שכונה חרדית גדולה, לא כולם חרדים אבל יש תלמודי תורה, ישיבה, בית יעקב. מעבר לכביש יש קהילה ספרדית ישיבתית שמתפתחת. ובשכונה חדשה שהוקמה בשנים האחרונות הקמנו כולל בשיתוף קרן וולפסון עם מלגה רצינית".

"בשיכונים, השכונה הישנה שאגב זכאית לפינוי בינוי, יש דירות ב-800,000 עד 850,000 שקלים. בשכונות החדשות המחיר מטפס למיליון מאה ומיליון מאתיים לדירת ארבעה חדרים ובשכונת הפארק יש מחירים יותר גבוהים".

איש דגל התורה בעיר ציין: "אנחנו אישרנו במועצת העיר לפני שבועיים פטור מלא ליזמי פינוי בינוי. בעבר זה היה מוגבל אבל לאחרונה אושר בממשלה והעיריות מקדמות. המטרה שאנחנו רואים לנגד עינינו זה שיפור האזרח".

"הפתרון בדרום הוא בגדר הרוצה לשקר ירחיק עדותו, לכו לדרום ורדו לנו מהראש. הציבור החרדי לא נייד וזה לא פתרון טוב. גם מקומות עבודה לא חסר בחדרה, הייטק, ראיית חשבון ומקצועות לא מעטים".

"חדרה היא עיר גדולה ונמצאת בצירים ראשיים. יש תוכניות בשלב מוקדם אבל מבטיח לפיתוח אזורי תעשייה. יש עוד דברים מעבר לדיור, אזורי הייטק לאנשי עסקים" סיכם נורדמן.



0 תגובות